H u v u d v ä r k i s h

Jag är förkyld... There you have it people!! ALLA som var ut i helgen i sundsvall måste förstå varför!

Annars kan jag såklart berätta varför... Såhär: Jag stog i taxikö i över en timme med vatten till knäskålarna, blöt jacka och blött sinne!!


Moa ber på sina knän om en update, men ärligt? Vad finns det att skriva när det enda jag gjort i tre dagar är att stirra i väggen (tvn) och väntat på att må bättre?


Förövrigt så går Idol 2007 på repris hela dagarna nu, så om nån undrar nåt om de första avsnitten från i år så har jag alla svar!


Ånej.... det värsta har hänt!!! MIN MUS HAR SLUTAT FUNGERA!!! igeenenenenenne.... jag HATAR trådlösa MUSAR!!!


HEjdå ge mig alvedoon!!


Kommentarer
Postat av: hp

haha mjaou..

ömma smek /hp

2007-12-04 @ 22:39:48
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: moa

oh no ana-banana. köp en sladd vettja! =)

2007-12-04 @ 23:39:42
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0