Nej jag hatar inte er

Jag är bara extremt mongotrött, vilket iallafall Moa och Christian borde veta, eftersom ni sa det till mig sist vi träffades "ojjjjj vad du ser trött ut!!!!!!!!!!!!!" sa ni..........................
ja jag vet det är inte en bra bortförklaring.


jag har jobbat i birsta idag. Det känns INTE bra!! Jag menar, det är väl okej arbete men näe... Jag saknar mina kunder i stan som bara är lite knäppa och mina workbuddies mitt TEAM!!! och såklart, chokladtårtan! MMmMMmmMM gott var den!!


Just nu sitter jag och käkar pepparkakor för jag orkar inte laga mat... MMmMmmm sockerkicken slog just in!


En annan sak som slogs in idag var en hel del julklappar. jag och macke hade kommit överens om att köpa för 600 kr till varandra, men eftersom jag är en suckeeerr för julen så har jag spräckt den budgeten ( haha get) med massa hundra. Dumt!! Jag kommer ju få för exakt 600 av honom den snålisen....:(


Nej nu måste jag byta kläder för jag ska på kalas!! wiiiiee nej jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du såg ju faktist väldigt trött ut :P hej och hå, men byt jobb då?

2007-12-22 @ 23:30:22
URL: http://hc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0