En kärlekshistoria

Idag ska jag jobba med guldisarna igen! Jag börjar känna mig mer och mer hemma bland de små sötnosarna där, och tingsta känns allt mer avlägset! Men allt faller, tillslut faller allt och det gör mitt härliga guldjobb också. Man kan ju bara hoppas att den nya chefen kommer vara hälften så bra som Elisabeth :'(


Jag och min nya kamera har startat ett starkt kärleksförhållande!! Kameran älskar mig, och jag älskar kamerans bilder, och bilderna älskar kameran. Och så går det runt in the circle of life!!! Bilden på Bo igår var ett litet smakprov kan jag säga =) Jag har dock inte lärt mig alla funktioner än, but I'm getting there!!


Uhm jag har inte mycket mer att säga för den här stunden. Det enda jag tänker på är MOA!!!! Eller BO!!! (det är alltså samma person för er som inte förstått det än) I MISS YOU!!!!!!!!!

goodday, heyhey

Kommentarer
Postat av: lott

Kommer inte tingsta alltid ha en plats i ditt hjärta anna???? vad är det jag hör!!!

2007-11-19 @ 15:47:37
Postat av: anna

Lotta: NEJ! är mitt slutgiltiga svar...:P

2007-11-19 @ 19:33:07
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: lott

Håller nog med ;P

2007-11-19 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0