Oh what a wonderful day!

Yes, jag känner mig väldigt taggad idag måste jag säga!! Det blev lite mer än salongsberusis igår, meeen jag och macke åkte hem vid halv ett för han mådde verkligen inte så bra. Så som den goda husmor jag är så lagade jag mat åt oss när vi kom hem!! Min specialitet: bacon, spagetti, creme fraiche och ketchup :D Blev himla gott!! Sen drack vi litervis med vatten, loka och fruktsoda! Värsta hemmakuren hehe

Nu sitter vi och väntar på mina föräldrar som skulle ha varit här för 26 minuter sen! Jag ska nämligen få min digitalkamera idag!! ÄNTLIGT!!! Så hädanefter kommer det sprudla av bilder hihihi


Ett stort tack till MammaMika som tillät oss ha fest hemma hos henne igår --> http://mammamikas.blogg.se/ <-- TACK!


ajö era brön // eders pigga mört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0