rubrik

Att komma på en rubrik är svårare än att skriva ett inlägg tycker jag...............

Precis när jag skulle skriva att jag har så tråkigt så skrev fredrik backlund till mig på msn, och han är ju alltid rolig att prata med så nu har jag inte tråkigt längre!!


Nu tre dagar i rad har jag vaknat av mig själv före kl 9 på morgonen, och sen inte kunnat somna om. Betyder det här att mina härliga tonårs-sova-hela-dagen-dagar är över?? :'(   men det är klart, nån gång måste väl en liten skit som jag bli vuxen också. Faktiskt så är mina planer för kvällen att dammsuga??? hahaha jag börjar bli en hemmafru ända ut i fingertopparna... Fast en hemmafru som bara städar varannan vecka och tvättar en gång i månaden då :D


idag SKA jag hitta en klänning på HM. Jag har presentkort på 500 kr, och bara för det så hittar man såklart inget man vill ha. Men när jag är med Mois så hittar hon allt möjligt och de mesta av det brukar jag gilla. Jag tror jag ska anställa henne som min personal shopper när jag blir rik.

Eftersom det här inlägget blev jääättetråkigt ska jag bjuda på en bild också.



detta är alltså min karl som tror att han är lika stark som hulken Jag kan berätta för er att det är han INTE!! Han bara får för sig så konstiga saker ibland. ofta!

Kommentarer
Postat av: moa

åå kotteloinen. jag kan vara din personal shopper any day of the week =) alldeles for free. ses snart!

2007-11-05 @ 12:48:29
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0