Sundag

Igår så skulle jag ut, men vi var på middag hos Mackes moster. Och jag åt saker jag inte brukar äta och fick jäääätteont i magen!! Men vågade inte säga det högt, eftersom de redan tycker att jag är kräsen på mat. Så sen när de ville bjuda mig på chokladlikör så kunde jag ju inte tacka nej till det heller, men det borde jag ha gjort!! Ååhåhåhå fick pina i mig den!! Sen ville jag bara åka hem och bajsa och glömma hela kvällen.... Usch jag hatar mina matvanor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag ska jag försöka få tag på Moa, hon svarar aldrig när jag ringer!! Och jag svarar aldrig när hon ringer heller haha :P

Och en sak till. Jag och karln ska bära upp massa skit på vinden... Ovanligt söndagsnöje? Inte här iallafall :P men nu kan man komma in och ut i datarummet utan problem :D

ajökenökenökenöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0