Today is gonna be the day..

.. som är likadan som igår!!
förutom att jag inte behöver släpa hem 5 kilo kattsand idag. Idag ska jag gå hem utan kassar och njuuuuta!!

Alltså mitt tidperspektiv är inte det bästa! När jag börjar 7 på morron ute på Tingsta, då kliver jag upp senast halv sju. Det tar även 20 min att åka ut dit så jag är alltid där ca 07.02 alltså liiite försent! Men som idag, då börjar jag kl 12 på guldfynd, och då ställer jag kl på 08.00??? WHY!?!?! För sen snooozar jag till halv tio iallafall? tror jag att jag inte ska hinna? tar det såå lång tid för mig att sminka, klä på mig, äta frukost att jag måste kliva upp fyra timmar innan?? tror jag verkligen det?!??!?!? JAG VET INTE!


Så många frågor, så lite svar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0