WIIIIIIIIEEEEE

Jag är stolt ägare över den bästaste bästa digitalkameran ever :D Jag fick den idag av min käre far och mor för de är såååå snällis :D Så hädanefter kan ni förstå att det komma sprudla av bilder!! Inte ikväll dock för jag har inte installerat programmet och jag har inte packat upp alla kablar och blalala det har jag inte tid med jag har bara lekt med MIN kamera :D

Moa tycker att jag ska skriva ett långt inlägg men det tycker inte jag, för jag tycker det är så jobbigt när folk skriver lååånga inlägg!! Kort och snabbt is my thing ;) Vad tycker ni kära läsare?

Och förresten kära läsare. Jag vet att ni är många fler än 10 nuförtiden, så snälla söta rara berätta vilka ni är? Tänk om nån av er är nån som jag inte vill ska läsa om mitt privatliv? Ja, vad ska jag göra åt det då egentligen? Hm. Nej men säg nu!


godnatt lilla björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0