Faktiskt!!

jag klev faktiskt upp nio imorse med!! jag lovar! men nu är klockan tjugo över tolv och jag sitter fortfarande i pyjamas.... MEN!! Jag har en bra anledning! jag började nämligen att läsa en bok imorse när jag vaknade, "Underbar och älskad av alla - och på jobbet går det också bra" av Martina Haag. Den var såååå bra så jag läste ut hela påengång! Ibland kändes det som att jag läste om mitt eget liv, eller iallafall framtida..... Hm.

Eftersom att det idag är en vecka kvar tills jag fyller 20, så kommer jag under dagen att presentera en önskelista! Håll ögonen öppna :D


ajökenfröken

Kommentarer
Postat av: moa

du har ju inte skrivit nån önskelista.
men om du hade gjort det hade min present varit på nr 1. för det vet jag!!!

2007-10-19 @ 11:29:59
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0