Godkväll

Och VÄLKOMNA ALLA NYA LÄSARE!!!!

Eftersom att ni nu sträcker er ända till FEM ST!! Wow-faktorn är ett faktum!!!


Oj nu fick jag massa press på mig vadskajagskrivavadskajagskriva?!??!??



 Jag har faktiskt lite update om min kärlek, PÄRLAN! Det är fel på hennes växellåda, och hennes doktor undersöker nu om hon går att rädda! För jag menar, det är ju ingen mening att sätta i en ny växellåda om det är massa andra fel på henne.. Men jag lever på hoppet :'(



Ikväll såg jag en film, "The 40 year old virgin" se den INTE den var skittråkig. Jag  HATAR när komedifilmer blir "seriösa" på slutet, så det blir ett lyckilgt slut á la Hollywood ändå så alla sitter och känner "åååååh vad lycklig jag känner mig nu när han fick ligga med nån till slut nu så är hans liv fulländat likamed MITT liv"  blä på det säger jag bara. Nån gång vill jag se en film som slutar i TRAGEDI!! Då kan man säga hah! Mitt liv är mycket bättre än ditt din fula oskuld som aldrig får ligga med nån! Det får jag göra varje dag för det är mitt jobb..... Hahahaha nej nu måste jag sluta skriva så inte mina nya läsare blir alldeles bortskrämda :'( hihih godnattpussajö / ert daliga psyko

Kommentarer
Postat av: Moa

haha men den är väl inte seriös på slutet, det är väl då dom dansar på en än som hippies till aquerious? (vet INTE hur det stavas...OCH JAG ORKAR INTE TA REDA PÅ DET HELLER!!!) meeen ja...
det jag ville komma fram till var det att...
det är väl inte så seriöst haha
jag kommer inte ihåg resten av slutet

2007-10-19 @ 11:26:26
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0