Haha..

Hur många kvinnor behövs det för att starta en dator?
Svar : 7 st!!


Jag var inte inkluderad i det där bara så ni vet. Bara alla andra kvinnor i personalrummet hahaha....



Idag är det jättejobbigt att jobba. Jag är SÅ TRÖTT PÅ TANTERNA!!
"Men oj, har ni haft besticken i kylskåpet?"
"Usch vilken tjock soppa"
"Varför frågade ingen mig om jag ville ha?"
"Du behöver inte ha handskar för jag är ren"


Suck... Nej besticken ligger i en låda, soppan har jag spätt ut med litervis vatten, kakfatet stog framför näsan på dig, och JO JAG MÅSTE HA HANDSKAR NÄR JAG BYTER BLÖJA!!!

Nu är det kakel i personalrummet bakom mig, så jag ska dra mig undan så jag inte blir.... knäppare!

Kommentarer
Postat av: pott

De är inte rena! Kladdtanter och farbröder

2007-10-25 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0