Hej du glade!!

Jag är just nu hemma hos min padre för han fyller 50++ idag! Efter femtio så fyller man bara plus har jag hört.

Nathalie sitter och leker, och nu vill hon att vi ska leka "förr i tiden" 
A - Jaha hur leker man som då?
N - Jamen du vet.. Som på trätiden!


hehe hon är sååå söt =) Lovis ligger i rummet brevid och sover, och det är ju väldigt gulligt med. Ska se om jag kan knäppa några kort utan att hon vaknar så ni får se det lilla trollet. Och stora trollet också, självklart!

Till pappa har vi gett plankstek. Alltså själva plankan som maten ligger på då! Han är ju en såndär som gillar att laga mat.

Idag hämtade jag Lotta i bredsand efter jobbet ;) ;) ;) ;) hihihi hon hade varit hos en karl, eller kanske pojke jag vet inte hur gammal han är! Haha kul för dig Lotta, nu vet hela cybervärlden höhö :D

NU ska jag inte sitta här nå mer, för trätiden börjar snart. Och jag måste ha påfyllning i mitt glas, för Nathalie är servitris/prinsessa/kontorsråtta/en gammal tjej från trätiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0