Moa har så rätt

Okej, kanske en dum rubrik för nu kommer lilla Bo ta det där som att hon alltid har rätt, och det har hon INTE!! Kom ihåg det nu! hihi

Men hon har rätt i en sak, jag kan inte skylla på att jag jobbar och därför inte har tid att skriva. För då kommer ju följdfrågan: "Hur gör alla andra människor som faktiskt har jobb, och bloggar dagligen, eller kanske flera gånger om dan?"

Ja det vet inte jag. För när jag kommer hem från jobbet så vill jag bara glömma bort hur trött jag är = tvtittande, för att sedan gå och lägga mig för att sooova! Datorn, internet, städa, laga mat och allt annat onödigt ont det liksom förtränger jag....... Men jag ska bättra mig! Speciellt när det gäller matlagningen. Imorse när jag ställde mig på vågen så hände ingenting!! Och eftersom min våg inte accepterar saker som väger under 10 kilo..... Men det kan ju också vara så att batterierna är slut *hoppas*!!!!!!!!!

Nu tog jag en liten paus här, för jag var tvungen att uppfostra mina barn, Zlatan och Zahara! Men eftersom dom inte pratar svenska så slängde jag ut dom på balkongen iställlet!! Där får dom stanna tills de blivit snällis!

Och nu alldeles precis så kom jag på en sak. MALIN!! (Malin är alltså min fjärde kompis) Jag skulle ju ringa henne igår. Bäst jag gör det!


Senare under dan kommer jag presentera om mina fyra vänner, så ni inte har glömt nån kära vänner :D


ajöken fröken höken

Kommentarer
Postat av: Mammamika

Ja du Kottish!
Ibland får man ta livet med jämnmod fast klockan ringer sju på ledig dag. Men se det från den ljusa sidan. Du kan ju vända på dig och somna om. Eller kliv upp och gör något jätteroligt.
Kram MM

2007-10-24 @ 12:53:27
URL: http://mammamikas.blogg.se
Postat av: moa

Haha du är så rolig. "dom pratar inte svenska så jag slängde ut dom på balkongen!" haha det roligaste! och faktist så har jag rätt till 99% så jag vet. jag inte alltid rätt! =)

2007-10-24 @ 22:02:58
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0