Today is the day when it's onsdag

Idag så ska jag vara med Mois (har hon inga andra kompisar tänker ni nu??) NEJ eller jo okej då jag har en bunt, men dom är alla väldigt upptagna med att bo i andra städer, jobba, gå i skola och dylikt. Plus att Moa ska flytta ifrån mig :'(  Så all ledig tid måste spenderas med henne så att hon inser vilken himla rolig människa jag är så hon tänker "nej stockholm är ju ingenting jämfört med ANNA!!!

Nuu måste jag gå annars blir lille moisen arg!!



(nu när jag tänker efter så ska jag nog inte spendera ALL min lediga tid med lilla Bo, för då blir hon nog jätteless och flyttar tidigare.... det måste vara lagom! tillräckligt mycket för att hon ska förstå vad rolig jag är, men tillräckligt lite för att hon vill ha meeeer :D )


ajöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0