ujujuj

Igår var jag på middag med Guldisarna! Jag blev så mätt så ojojojojujujuj!! Men gott var det! Och idag har min chef varit i mina tankar hela dan *hoppas det går bra*

Idag jobbar jag i ovanlig ordning! Och jag jobbar ända tills på tisdag så jag läääängtar tills på onsdag då ska jag sova!


Usch min inspiration tryter idag, all energi går åt för jag jobbar med dementa idag! Och plus att jag har gråtit en skvätt idag, men jag kan inte berätta varför *tystnadsplikt*  men det kommer också snurra i huvudet hela dan :(


Nu sitter en kvinna i personalrummet här och berättar om när hon födde sitt barn "Hon såg ut som en apa! Alldeles luden på ryggen!" Hm?


Ajödufårinte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0