Update!

Ja nu har jag äntligen förstått mig på alla fina finesser här på bloggen och fixat bild och allt! Så nu om nån hittar mig är jag ju inte så hemlig längre.... Hm jag kanske ändrar mig!

Nu på eftermiddagen så gjorde jag först värsta goda maten!! Eller det kanske inte räknas som mat eftersom den innehöll både choklad och socker moahahha men gott var det!! Det var alltså äggfria pannkakor med choklad i!! Mumsigt fillibabba var det! Jag kanske är snäll och lägger upp en bild sen... :)

Sen efter det så städade jag köket (igen) och så satte jag mig för att sy!! Det var så himla roligt så jag hann med både gardiner, klänningar, byxor och en tröja. Detta betyder att jag inte behöver shoppa alls den här månaden!! WIIE! Fast det kan jag inte i vilket fall för jag har 24 kr på kontot ooops....


jaja hejdå nu ska jag spela sims!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0