ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG HATAR MINA JÄÄÄÄVLA GRANNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JAG hade bokat tvättid idag, och bara för att jag är sen till den så ger det inte rätten till någon att ta den!!! BOKA DIN EGNA JÄVLA TVÄTTID DIN SNÅLÅKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och inte nog med det!! Det var bara massa äckliga vita underkläder, som då såklart JAG var tvungen att plocka ut ur maskinen! Slängde dom på golvet med en ARG LAPP som en riktig tant skulle ha gjort. SÅ STÖRANDE GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR




jaja nog om det nu. jävla idiot!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag vet hur störande det kan vara! När jag skulle tvätta för några veckor sedan så var det någon annan i tvättstugan och använde allting fast det var MIN tid oc jag var där prick! Ååh, det är sååå irriterande! Det låter jätte snällt och jätte bra det där kotten! :) Jag slutar kvart över fem, för jag stänger. Vilken tid skulle vi vara hos Susanna då?

2008-04-18 @ 20:29:41
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0