HEJ ÄLSKLINGAR!

Menar mest mig själv då, eftersom jag är nog den som läser den här bloggen mest.

ÄNTLIGEN TILLBAKA jag vet att ni tänker det. Mina bloggproblem började redan i torsdags, har inte kunnat logga in en enda gång! MEN NU!! hihihi jag känner mig sprallig =)


har ni sett vädret i sundsvall?? SOOOOOOOOOOOOOOOLL och vår och massa snösmältning :) FINALLY conversen åkte på imorse kan jag lova :)


Och en nyhet till: IDAG KOMMER BAJSLOTTA HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har redan pratat med henne, för hon är i sverige just nu i denna sekund, på ett tåg nånstans mellan sthlm och gävle skulle jag tro.


Har också börjat utbildningen, igår då, på Eniro! Jäklar vad mycket information att ta in, men jag är så smart så det ska nog gå bra. Trevliga människor är det där också, alla hejjar och vinkar hit och dit. Kommer nog trivas jättebra!
Ska eventuellt gå och träna med en av dom ikväll, fatta det? En person jag har kännt i typ ett dygn ska få se hur otränad jag är, dåliga kondisen, ovigaste annapannan i sverige och mina fula träningskläder! Hmm kanske måste fundera på det där igen? Kanske ska tacka nej... är ju trots allt lite snorig :D

NU har jag en miljon saker att göra, en av dom är att göra matlåda, en annan är att vattna blommorna.
Ska även försöka få tag på malin, känns som jag inte pratat med henne på flera månader!


HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0