Hej på er små svikare!

Har ni gått och skaffat er ett liv just när bloggen börjat funka igen? Igår var det endast 3 besökare här, det är en tiondel av vad det brukar vara!! (Tror jag, är inte så bra på matte)


IDAG ÄR DET SOOOL och det är typ tredje dan på raken som det är det, underbart! Hämtade ner mina tygskor från vinden igår, och blev inte ens blöt om fossingarna ute hihi =) vårvårvår, det är då knoppar brister även fast det gör ont.


Satt med photoshop tills efter tolv inatt och försökte och försökte, men ja! Det går inte så bra kan man väl säga!! När jag skulle sudda ut lite fönsterbräder och sånt, så blev det en till preggomage istället, hmmm svårt att förklara men nåt fel gör jag och jag fattar inte vad! Intresseklubben hissar en flagga för detta intressanta utlägg...........


Idag börjar jag kl 14.30 och slutar 20.00 så om nån har tråkigt kan ni väl ringa mig på jobbet HAHAHAHAHAHAHA (endast kul om man vet vart jag jobbar hehehe)

nån som vill gå på promenad i solen? ingen? INGEN ALLS?? nehe, då blir det ännu en dag med johan glans då <3

hejdå storavidavärlden

Kommentarer
Postat av: maria

jag kollar iaf din blogg minst 3 gånger om dan om du skrivit nåt nytt! fast de gör jag med alla bloggar jag läser så det var inte så speciellt :P

2008-04-17 @ 13:23:48
URL: http://mariareh.blogg.se
Postat av: Moa

kotten idag e det fredag och jag vill gå på promenix med dej men du jobbar kanske =( men jag skickar ett sms då. =P puss

2008-04-18 @ 10:48:47
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0