Hello little miss sunshine

Det är sool och vaarmt på min lilla balliskong, så jag vill inte alls gå till jobbet idag, jag vill ta av mig mina kläder och sola så grannarna har nåt annat att snacka om än katterna..
Jobbet börjar kl 11.45 och slutar 18.15 ifall ni ville veta?!??! NÅN?? nehe

Ikväll ska jag spela fioliolej med pappsen också, vi får väl se om vi kommer ihåg låtarna! Typiskt att båda mina föräldrar har dåligt minne, så det finns ju inte en chans att jag skulle kunna få ett bra!

Zlatan sov med mig inatt, heeela natten! !MOAHAHAHHAHA inte med macke som han brukar! Och om jag säger NEJ då slutar han med det han gör, men om macke säger nej så typ tittar han på macke "jaha, tror du att jag bryr mig eller??" och fortsätter äta hans mat eller vad det nu var han gjorde fel.


Hrm, ja jag kanske ska avrunda det verkar ju inte komma en vettig tanke ner till fingrarna idag. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0