Lovely mondag med 15 grader i skuggan!!!!

Hej på er hehe !!!

Idag börjar jag jobba 12.30, och det kan ju vara skönt. speciellt om det ser ut som det gör hemma hos oss med en makeover på g!! Var på ikea igår och shoppade bort mackes lön hehehe så ni ska bara seeeee vad fint vi har det i vår lya nu!!!

speciellt här i datarommet, har införskaffat ett rött tangentbord, en svart mus och en röd musmatta, eftersom de vi hade var från 92=skammens år!!!!!!!!!!!!

Jobbar bara idag, imorrn, fredag och lördag denna vecka, kan ju vara en skön omväxling!! Speciellt eftersom att ons-tors är dedikerade till alkoholkonsumation!!! ska bli najjjjs... nu ska jag sminka mig, ge mig lite smörj och sen cykla till jobbet, i detta härliga varma mulnigar regn/sol väder!!!! (har på mig ballerinaskor idag juu :D)


en bild? okejrå. såhär ser gardinerna ut i sovrummet. eller ikväll ska jag sy och sätta upp dom :D
 image69 
fast det var en dålig bild, det gröna är myyycket med limegrönt liksom! aaa herråå

Kommentarer
Postat av: Christian

jag gillar din blogg Anna :)

2008-04-28 @ 21:32:19
URL: http://hc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0