om nom nom

är så hungrig! väntar på att fläsket ska tina så ska jag steka det. steka fläsk, låter som att jag ligger på mallorca och pressar på stranden hahaha :)

idag fick jag prata och skriva samtidigt på jobbet, det var mycket lättare än jag trodde! hittade t.o.m. ibland fortare än min handledare hehehe ;) det roligaste var en kund som fick en jordnöt i halsen!!! det enda jag tänkte var "shit jag måste koppla han till 112!!" hahaha roligt :)


alla som jobbar där är så söta och snälla, verkligen stormtrivs!!! inga elaka chefer eller idioter till kollegor, det är som i my little ponny landet där alla åker till barnhemmet för små ponnysar och målar massa regnbågar så de små ponnysarna ska bli glada igen....

image58

ajöken jag ska skära löken (till middan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0