ni kittlar min magnerv

gulligulliga bradshaw och pussinussiga HC :D fast han är inte HC för mig, för mig är han bara christian =)



jag upplever en två dagars bakfylla idag, första gången sen sista april i ettan. fast då var det nog mer en tredagars.... jaja kul har jag haft!! vill INTE gå in på facebook och se vad det kan finnas för vackra bilder på mig, jag minns en kamera och ja... det var inte vackert.


och sen har jag upptäckt när jag varit hemma hos mamma och pappa att ialalfall mamma brukar läsa min blogg, mamma ta allt med en nypa salt okej? hon är även medlem på facebook men jag är ju en vuxen kvinna som dricker vin ibland, precis som hon... hihi =)

nej nu ska jag ta mitt dunkade huvud och släpa iväg mig till moa.. jag ska bara ta på mig nåt så moa vi ses väl efter midnatt?

auw widersvin till mina små tysta läsare, shhh....

Kommentarer
Postat av: Therése

okej anna. låter som nåntign som borde gå att klara av. nu har jag bara en fråga till dig: vadihelvette är summa & summarun? hahahaha :P

2008-08-04 @ 16:15:53
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: Jenny O

Tjoho Kotten!

Ville bara lämna ett avtryck, hoppas allt är fint med dig! Kram

2008-08-05 @ 01:47:40
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0