så jävla aptrött.....

45 fuckin minuter kvar innan jag har fått det ärofyllda jobbet att skjutsa hem massa fyllosar SEN SKA JAG SOVA!!!!!
är påjobbet just nu, hittils är det bara en enda ryckepungvägsförfrågan och 100000000 taxi förfrågningar. just so you know? mm just det.


har glömt lypsylen hemma. och så fryser jag. har druckit 5 koppar choklad men inte hjälper det. grinig är jag tillt tusen! har letat som en galning efter en fin svart höst/vinterjacka på nätet men hittar ingen jag vill ha... är det nåt som är bra?


JA en sak. tanken att om en vecka och två dagar är jag påväg till ayia napa SOL VÄRME SOL VÄRME och havet.. och alkohol men mest SOOOLLL VÄÄÄRME!!! och lediga dagar. =) och klänningar och bara ben och utsläppt hår och fina skor och goda drinkar MMMMM jag vill åka nu!


jaja. nu har det gått tre minuter till på denna tråkiga natt. om ni är lika underbara som jag tror så tycker jag att ni borde tipsa om lite bra internetsidor där man kan läsa nåt kul! har redan gått igenom tjuvlyssnat, tjuvtittat, argalappen, afotnbladet, diverse bloggar, magnus betner, carolina gynning och JOHAN GLANS i love him... tips me!

och ge mig ett jävla lypsyl ;) kisssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: elin

anna, har du kikat in 1000apor.se?? ;) den sidan kan underhålla dig på jobbet i nån timma iaf. kika på "yoububes 100 bästa" eller vad det hette, skojs! må så gott så ses vi

2008-08-26 @ 23:22:15
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0