3 år 10 månader

Idag har jag och loverboy varit tillsammans skitlänge! Herregud, vad tiden flyger ibland eller jämt och ständigt kanske.

Jag hade tänkt gå och träna imorse klockan 09 00  hahahhaha vilket skämt!!!!!!!!! vaknade halv elva, hade väl stängt av väckarklockan i sömnen eller nåt. Nu i efterhand tänker jag bara " vad trodde du egenligen anna!! att du skulle kliva upp halv åtta på din lediga dag för att gå och göra nåt skitjobbigt???"

Ikväll är det partey hos Elenipleni och det ska bli roligt! Har inte ens sett hennes lägenhet än :O Och jag tror att det skulle vara fler från gamla klassen där med, skoj skoj precis som på den gamla goda tiden ;)



Nej nu är det dags att dra sig ner på stan för att träffa Moa and her boyfriend, hoppas de har lust att följa med på Åhlens för jag måste köpa ett skärp till klänningen jag ska ha ikväll! Vinet står på kylning i kyskåpet, undra om man hinner lägga sig 10 min i solariet innan ikväll?? Jaaaa det borde hinnas... Fast iof ska jag se på The Hills klockan 17 00 på MTV!!



so little time over and out

Kommentarer
Postat av: therése

ja jag är fortfarande skitsur för att jag missade det! men några av er kanske har lust att gå ut på fredag? =) jag ska ut på tisdag också föresten för då lirar timbuk på stadshuset! annars får vi ta det efter 6 januari för tills dess är james här :P

2008-12-07 @ 22:05:18
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: moa

MEN KOTTEN!!! du skulle ju lägga upp bilderna jue!!

2008-12-07 @ 23:10:07
URL: http://msnorton.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis på namnsdagen. Lite i efterskott. :)



Ps: Jag är själv en dålig "kommentator" ;)

2008-12-10 @ 00:50:04
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Anonym

CMJ.BLOGG.SE

2008-12-10 @ 18:14:34
Postat av: Anonym

CMJ.BLOGG.SE

2008-12-10 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0