Bra kvinna reder sig själv

Igår var det Alla Stjärtans Dag, och eftersom jag VET att min karlslok inte skulle göra nåt speciellt av dagen så fixade jag det själv. Köpte en skiva till oss båda, >Vincent Pontare< lyssnar på den nu btw och den är SKÖÖÖN som glidmedel. Sen kunde jag inte alls låta bli att köpa ett par kalsonger med hjärtan på som matchar mina trosor!! HAHAHAHA jag och macke kommer gå i likadana träningsoveraller när vi blir gamla :')


Sen så såg jag att jag också kunde få trosor, så då fick jag trosor. Sen gömde jag paketen i lägenheten och skyllde på Amor, men Mackan är smart ibland!! (Ibland)

Sen på kvällen gjorde vi middag, åt den i köket och sen STÄDADE VI EFTER OSS!! Och, grädden på moset, jag sparade det som blev över och ska ha till matlåda idag!!!!!!!!!!! VAAAAAAAAAAAAAA????? Helt sjukt.
I vanliga fall så sitter vi som två degklumpar i soffan, macke gör en macka, jag äter hårdbrö, sen plockar vi inte undan, sen somnar vi hahahaha

image40


herrå!

Kommentarer
Postat av: maliin

vad duktig ni var på alla hjärtans dag, plockade ihop o satt i köket o åt till och med :D ni förtjänar en medalj :P

2008-02-18 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0