Hej trogna vapendragare

OM jag får göra en prognos över framtiden, så gissar jag att innan året är slut kommer det finnas en ledig tjänst på Guldfynd i stan som butikschef. Så ni som vill ha detta åtråvärda och mycket spännande jobb kan ju hålla ögonen öppna (haha)


I fredags var jag ledig, och tänkte ligga och lata mig heeelaaa dan som jag brukar, men då fick jag istället besök av en liten trollunge! Så då fick jag agera kreativ barnvakt istället, det var faktiskt roligt :) Sen ville hon sova över, och såklart fick hon det! Igårmorse skulle hon åka hem, men det ville hon inte för att Anna+Macke=De roligaste barnvakterna!!! Så då fick hon stanna tills efter melodifestivalen! Myyyysigt, fast dock känner jag att än blir det inga barn, för dom är ganska jobbiga också.


Nu har jag inget mer planerat jobb för hela året! Det känns ju lite jobbigt, ska ringa lite hit och dit imorgon och skicka lite CVs och sådär, hoppas hoppas jag slipper jobba inom äldrevården i sommar. O r k a r i n t e m e d m e r b a j s ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

baybayz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0