Hello my little slavar

Vet inte vad jag vill säga med den rubriken förutom att jag är SJUKT UTTRÅKAD!


Var till vetrinären idag och köpte massa grejer till zahara, det blev 422 spännisar!! DYRT, men hellre det är massa kräks på mattorna. Det verkar som hon har ärvt min mage, jag är ju också sådär sjukt känslig och kan inte äta massa saker. Fast, jag spyr ju inte på mattorna iallafall!


Ja, sen ska jag ringa på ett jobb idag, dom verkar intresserade av lilla m i g så vi får väl se vad det blir av det. Verkar ju tyvärr som att jag hamnar inom bajsyrket iallafall, men hellre det än arbetslös.

hellre det, hellre det!! hela tiden! Jag bara nöjer mig med det jag får hela tiden! MÅSTE TA TAG I MITT LIV orkar itne.


Har iallafall börjat på "äta bättre, bli mindre fetslapp" dieten nu, gröt och grovt bröd på morgonen, kött och grönsaker till middag, frukt till tvfikat på kvällen. Har ju iofs bara hållt på sen i måndag meeen ja. HELLRE DET ÄN INTE ALLS HAHAHAHAHhaha...................................

Nu ska jag söka ett jobb som inte är bajsyrke, utan jag får hålla på med vackra saker! DOCK INTE guldfynds "vackra och stilrena" (hehe) saker, utan saker som är VERKLIGT vackra. Hihi

Kommentarer
Postat av: maria

jag vill ockå ha ny bil! våran är skrot snart. vad hittar du för jobb egentligen? jag hittar inte ett enda knappt, där man inte behöver vara ingenjörsutbildad typ!! jag hittade in på amanda malms blogg, shit pommes frites alltså! dels VAD SNYGG HON ÄR! Och dels vilket coolt liv hon verkar ha, man blir sjukt avis :(

2008-02-27 @ 14:10:40
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0