JAG FÅR ÅNGEST AV ER

För det första så är jag brunhårig i håret och blekfis i hyn. Så när jag då bestämde mig för att bli blondin så sa alla att det var skitsnyggt. Förutom på vintern när ingen kunde se skillnad på mitt ansikte och mitt hår, för de var samma färg, (ni som sett mitt körkort vet)
Så sen när jag blev brunhårig sa alla "ÅH FINT NU SER DU INTE SÅ BLEK UT BRA BRA BRA" och nu typ en månad senare så ångrar alla sig????????



Det är sånt här som får mig att ligga sömnlös på natten och det är ERT FEL!


but I still love you guys, and AAAAAAAAAAAAAAAAIIIIAAAAAAJJJJJJ WILLL ÅLLWÄÄJJJS LAAVVVV JOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: maliin

Anna, jag ångrar mig inte, jag tycker du är jätte fin i brunt hår ;) nu finns dina smycken hemma hos mig, köpte dom idag =) kraam

2008-02-28 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0