Tack michelle och preggo

för en helt underbar vecka!! Förlåt mig och sambon för vår morgontrötthet, olust till att laga mat och städa och diska och att vara allmänt lata i överlag hahhaha ;) Men ni fick ju träna på att vara mami och papi iallafall ;)









JUST NU: Känner mig arg efter att ha snokat runt lite AAAAAAARGGGGG men jag tänker inte lufta mina tankar här i bloggen förrän efter jobbet imorrn, då jag vet mer. Och ni kära vänner kan ju bara gissa vilket jobb jag pratar om. SUCK! Menmen, inte ta ut några aggresioner i förväg nu!!!

Kommentarer
Postat av: maliin

hej skithög =)
lägg ut bilder sen fjällresan, det har jag gjort iaf några :P see you tomorrow :P

2008-02-13 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0