Hej alla små kissemissar

eller kissungar kanske? undra vem det var som sa det först? hmmm det kan ni ju fundera på.

Här sitter jag och klockan börjar krypa mot 01.00 på natten. jag känner mig dock nyvaken. kan bero på att jag bara varit vaken ca 11 timmar? Jag skulle behöva bli telefonbombad vid niotiden imorgonbitti så jag inte kan somna om! Och så att jag senare på kvällen kan lägga mig tidigare osv osv osv så jag kan känna mig normal igen!

Alla tips om hur man blir trött på kvällen och pigg på morgonen (helst det sista) mottages MER ÄN GÄRNA!


Lite kissemissinformation: Zahara har kräkits fyra gånger ikväll. Hon kanske är nervös inför sin operation på tisdag?
Zlatan är tjock som vanligt. Verkar som han gillar kräks också...

Nu ska jag dricka mjölk och äta banan och dricka grönt lugnande te så jag blir såååå lugn så jag somnar! Kanske ska jag läsa telefonboken samtidigt! Då blir jag trött i ögonen iallafall. Återkommer om mina försök misslyckas :)


Kommentarer
Postat av: hp

hahaha precis

ömma smek /hp

2008-01-19 @ 17:39:14
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: Äl

en stol? ge mig en bild på stolen som bildbevis...

2008-01-19 @ 20:06:44
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0