Hej alla vänner!

Jag har tyvärr tråkiga nyheter, men såna här gånger är det bra med bloggar för då slipper jag ringa er alla!

Macke och jag åkte in till akuten igårkväll, han blev liggandes där över natten. Imorse ringde han mig och berättade att han ska opereras idag, kanske ligger han på operationsbordet nu? Det är blindtarmen tror dom iallafall. Om ni har frågor så ring mig! Eller skicka ett krya-på-dig sms till Macke kanske :) Jag skriver så fort jag vet mer!


Massa kramar från nyopererade familjen (Zahara opererades igår, en annan historia..) // Anna

Kommentarer
Postat av: christian

usch vad otäckt! tur att det bara var blindtarmen...

2008-01-23 @ 15:30:04
URL: http://hc.blogg.se
Postat av: pottan

Stackars macke, ge han en kram fran mig!!

2008-01-24 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0