LAMMKÖTT

Igårkväll anlitade jag mitt lammkött (kalleponken) att komma hit med Estetshow 2007, och sen gjorde han det! Snacka om att I am the leader!! Ja den var iallafall skitbra, för jag är ju med på den hihihi :D

Men dock tycker jag årets show var bättre faktiskt! Det enda som var bättre förra året var slutnumret för det var inte på topp i år. TYCKER JAG!

Idag ska jag äntligen köpa en ny kalender för år 2008! Hittade en jättebillg på Ica kvantum igår och skulle precis lägga ner den i korgen när jag upptäckte att den var för 2007??? :S Vem köper gamla kalendrar?? Idiotiskt att ens sälja dem ju??

Imorrn ska jag jobba på gouldfound och om ni är i stan och har tråkigt får ni gärna hälsa på för jag lär ha tråkigt. Fast folket har ju fått lön nu så kanske kanske att det är mera folk ändå! Vem vet?


Nu ska jag gå och slå Macke på operationsärret så han vaknar nån gång!

Kommentarer
Postat av: Äl

TRÅKIGT???? du ska ju jobba med mig, din kräsna usling.

2008-01-28 @ 22:46:49
URL: http://alanb.blogg.se
Postat av: maliin

haha jaa hoppas du får det :P min mobil har lagt av, men du kan väl ringa hem till mig ikväll om du ser mitt meddelande, ska nog iofs låna mickes gamla som är hos hans syster så jag kan juh ringa dig då istället :P

2008-01-30 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0