Onsdag? Torsdag?

Jag vet inte riktigt vad det är för dag. Men jag trooor att det är torsdag!
Livet som arbetslös rullar på precis som repriserna på tv. Idag tittade jag på cityakuten och tyckte det var intressant, men var tvungen att byta efter en stund för jag blev så stressad. Det hade varit ett försök till masssjälvmord så det var så himla många som behövde hjälp, samtidigt som dom hittade ett litet barn i en gränd plus att en brandman hade fastnat i armeringsjärn i betong bla bla bla! Ni förstår nog varför jag blev så stressad!


IGÅR sökte jag jobb. Jag tänker inte säga vart för då kanske nån av er högkompetenta personer söker det och jag blir fortsatt arbetslös. Fast jag tror inte att jag kommer få det, men söka kan man ju göra...

Ja vad mer har hänt? Dörren till tvättstugan är trasig, så det går inte att låsa eller ens att stänga den. Så när jag tvättade så blev jag lite orolig att nån skulle sno alla mina värdefulla kläder, men sen insåg jag att "vem vill ha skitiga trosor och en matta med bajs på?" precis, nååån som ska göra en voodoodocka!! Man vet aldrig med grannarna när man bor i förorten som jag :S

Detta gjorde ju så att jag inte behövde känna mig uttråkad i ca två minuter. Så nu måste jag hitta på nåt annat?


JAG VET!! Kan inte ni snälla söta rara bloggläsare skriva till mig vad ni skulle göra om ni var ledig en dag? Om chefen ringde och sa "Vet du vad! Jag ger dig ledigt idag!" Pleeeease tell me your secret ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

nej det går tyvärr inte eftersom ja ska ha vit och LUGN helg (: men hoppas ni får kul!

2008-01-10 @ 17:15:21
URL: http://Cbradshaw.blogg.se
Postat av: Äl

JAG FICK JOBBET vilket betyder att jag sa upp mig idag! Så gå in och presentera dig för Karin. DO IT!!

2008-01-10 @ 20:37:00
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0