Photographs

Nu ska jag sova snart! JAG LOVAR!!

Först ska jag visa er härliga bilder på härliga barn!
 Natta mitt i ett härligt gapflabb!
 Varför sitta still när man kan ställa sig upp istället? :)

 Och sen ett bildbevis till Lotta som är ute i världen, TITTA SOLEN LYSER I SUNDSVALL IBLAND!! :D


Nu ska jag verkligen verkligen försöka sova, och imorrn ska jag ta en bild på den omtalade stolen så Anna-Lena kan sova gott om nätterna.


Förresten, tack M&Ms för den mycket trevliga lördagskvällen/natten!!! Fjällen fjällen fjällen :)

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja men ar det 30 grader klockan 21.30 pa kvallen, i dont think sooo :) Nu springer det en odla bredvid mig scaary

2008-01-22 @ 15:29:25
Postat av: maliin

haha titta på klockan, jag är fortfarande vaken :P fast ska lägga mig om typ.. 1 minut! JAG RINGER DIG IMORRON, VI HAR KÖPT BIL =) KRAAM O GONATT

2008-01-23 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0