rubrik är svårt


 såhär såg jag ut ikväll när jag hade tråkigt. Jag kanske borde klippa kort hår? Vad tror DU?



alla därute som klagar på sina tråkiga jobb, ni ska bara VETA vad tråkigt det är att vara arbetslös! BLÄ men jag ska inte gnälla om det nå mer nu för även det är tråkigt...


ikväll på kanal5 så var det först ut Carolina Gynning hahah hon är så hääärlig! Sen var det dubbelt upp av Christine! JAG ÄLSKAR HENNE!!! "Den enda människan som är värre nykter än full" hahahhaa stämmer så bra ;) det är verkligen en serie som jag sitter och gapskrattar rakt ut till! HEHEHEHEHE så låter det!
här har ni ett litet smakprov dirket från youtube!  http://www.youtube.com/watch?v=B8XxKmcACnk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0