Uhh..

Sitter på jobbet i Nolby. Ska jobba kväll. Bleeahhh!!!!!!! Men jag ska väl inte klaga tycker ni, när jag har fått jobb för en dag?!?! Nej sååååklaaart inte det är såååå uuunnnnddeerrrbbbbaaarrrttt atttt jooonbabnbababba !!

och inte hjälper det när man läser lottas resedagbok! bungalow på stranden, bada sola ja ni vet. SUCK!!


MEN  mitt i all denna tristess så har jag fått en chans till jobb :D wiiiiiii tack NORDEA för ert bra beslut! Synd bara att om jag får mitt jobb jag vill ha så förlorar jag en rolig arbetskompis :'( !!  Vem ska jag nu städa lagret med och diskutera sekter med??? VEM??????


jaja plikten kallar måste tillbaka till slitet i köket. Idag serveras Janssons frestelse. Jag hatar anjovis!

Kommentarer
Postat av: ÄL

Jag ska göra allt jag kan för att lägga in lite goda ord för dig, tack för tipsen btw!! Som sagt jag kommer inte att dö bara för att jag flyr sekten, jag FINNS kvar!

2008-01-11 @ 22:15:42
URL: http://alanb.blogg.se
Postat av: Äl

UPPPPPPPPDATE

2008-01-13 @ 23:09:40
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0