Men är det sant eller!

Alltså jag måste eränna en sak. Jag hatar min kropp. Den blir ALLTID sjuk när jag ska göra nåt kul jag sett fram emot länge eller vara ledig. Jag har ju semester nästa vecka, och självklart så sitter jag just nu med feber, hosta and so on.... Ska till vårdcentralen vid halv två för att kolla så jag inte fått halsfluss. KUK! Det enda som är bra är man slipper jobba, men det är ju inge kul att vara sjuk och inte kunna njuta av att vara ledig heller..... Jag lovar att nåt jävulskaphar jag fått, för mamma ligger med halsfluss och öroninflammation, pappa hade nåt på lungorna som var på väg till lunginflammation, så båda dom går på penecillinkurer (hur fan stavas det??) och macke hostar ju dygnet runt även fast han har fått hostmedicin utskrivet. Han har väl varit sjuk i tre veckor. Om jag nu för en gångs skull bara skulle ha förkylning så är det nog första gången isåfall!!


nej nu måset jag rengöra min kropp så dom på vårdcentralen inte tror att jag är det slusk som jag faktiskt är.... höhöhö.

vill åka på stan en snabbis idag och köpa en kofta jag såg med malinochwilma igår... men kanske ska skippa det ifall man träffar chefen eller nåt haha =)

gud jag trormitt tangentbord är trasigt igen. mellanslagetfunkar inet så bra och enterknappen funkar itnealls!! men nu måste jag duscha för det stinker svett. och macke är inte här så jagkan inte skyllapåhan.


BYYYE

Kommentarer
Postat av: hp

ja fan. hon vann...



ömma smek /hp

2008-07-01 @ 18:53:57
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: Therése

stackars kottis! krya på dig ! @;--->

2008-07-02 @ 04:39:54
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0