Jag har hållt på det i 24 timmar nu

JAG FICK JOBBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



jag är så jävla bra jävla bra jävla bra jag är så jävla bra så jävla jävla BRA!!!!!!!!

börjar den sista mars, dan innan min kära lottapotta kommer hem som BYTHEWAY ringde mig igår från thailand!! vilken hjälte hon är, slösade massa pengar bara för att gratta mig till jobbet :)) drömde att hon kom hem inatt och då började vi gråta båda två jättemycket när vi såg varandra... undra om det kommer bli så när hon kommer hem på riktigt också?


jajaja jag har iallafallll fått ett jobb :D:D det är den viktigaste nyheten :)

Kommentarer
Postat av: maria

wiiiiie :D vad roligt! var det det du sa om eniro?

2008-03-07 @ 11:24:09
URL: http://mariareh.blogg.se
Postat av: lott

Anna du ar sa bra, saknar dig!!! Snart kommer jag hem :) GRATTIS igen!

2008-03-07 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0