listannn

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
rik och glad
Hur vill du dö: stillsamt
Vem av dina vänner är mest lik dig: moa i humor
Vem får dig mest att skratta: moa, skrattar åt henne när jag är ensam
Vem har du känt längst: ´kattis
Vem är blygast: jag
När grät du mest: mest? nånsin? många gånger. på begravningar
Vad är den bästa känslan i världen: kär
Värsta känslan: frustration
Vart vill du bo i framtiden: där min familj bor
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Mina bröst så jag får fler gratisdrinkar
Hur länge tror du att du kommer leva: tills jag dör

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Jag är kär
Moonat någon: yesss
Blivit dissad: yess (han som kallade mig alien, remember?)
Skolkat: Jaa
Sovit utomhus: i ett tält
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: nope
Velat bli modell: nädutack
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha ja hahaha
Sett en död människa: ja
Druckit alkohol: japp, senast kl 3 inatt
Använt droger: nej
Ätit sushi: nej äter bara stekta saker
Varit på scen: fler gånger än dig!
Snattat: jajamen
Retats: jämt
Blivit nerslagen: ja

DU:
Svär:
ör mycket enligt mamma
Sjunger bra: haha nä
Duschar dagligen: nä, jag blir så törstig när jag duschar
Vill gifta dig: ja om nån vill gifta sig med mig först
Tror på dig själv: Ja
Kommer överänns med dina föräldrar: japp
Gillar åska: ja
Spelar något instrument: ja
Går till kyrkan: inte varje söndag nej
Sover med gosedjur: två katter och en karlslok
För dagbok: när jag orkar
Dansar i regn: allways
Sjunger i duschen:nej är alltid knäpptyst så jag inte ska börja tänka opå vatten

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
mjölk
Mcdonalds/burger king: mcdonalds
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär: blåbärssaft MUMS
Kött/veg: grillad kyckling eller mickes kyckling
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: inget av dom
Kinamat/mexikanskt: kina
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: jobbig fråga orkar inte  

KAN DU:
Gå ner i splitt:
bryta höften, nejtack
Skriva med båda händerna: ja
Vissla: neJ
Blåsa en bubbla: med tuggummi? ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja!
Ha dina ögon i kors: neJ
Nudda näsan med tungan: nej
Dansa: "jag dansar inte nykter"
Äta vad du vill utan att oroa dig: ja

SENAST DU:
Skrattade:
 igår åt björn gustavsson
Grät: igår
Tuggade tuggummi: i lördags
Drog ett skämt: ingen aning

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
jag har tre fönster. fast rummet som jag sitter i nu har inget fönster alls!
Lyssnar du på musik nu: bröderna rongedahl eller hur dom stavas "it takes just a minute to like it"
Vad har du på dig: knallblå jeans, randiga strumpor, svart linne, svart t-shirt, svart kofta, brun bh och rosa trosor!

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
ja rymden är ju oändlig
Mirakel: ja
Magi: nej
Kärlek vid första ögonkastet: har inte upplevt det själv
Gud: nej, jag vill ha bevis
Satan: nej, jag vill ha bevis
Spöken: Ja, där har jag bevis........................................................ BUU
Tomten: Jag har ju träffat han =)

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
sååå många länder!! typ alla!
Hur många plattor äger du: en cdbokhylla fylld
Hur många kuddar sover du med: inatt en, annars fem
Dricker du mjölk: ja
Personer du hatar: folk som utnyttjar sina situationer för att trycka ner andra och lyfta sig själv.
Tror du gud är en tjej: om gud finns tror jag att gud inte har nåt speciellt kön "utan gud bara är"
Var tror du vi hamnar när vi dör: vilka vi? förhoppningsvis hamnar inte alla på samma ställe, right?
Hur många signaler innan du svarar: fråga moa, jag svarar aldrig
Vad borde man uppfinna: naturvänliga och billiga medel att rädda världen på
Är du ett hälsofreak: nej orka räkna kalorier och sånt? jag är det jag är sugen på eller har råd med
Vad är det värsta vädret: varmt väder på vintern (håller helt med moa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0