Friday going monday

Har varit ledig ons-tors, och nu är det fredag. var ut i onsdags och var bakis igår. och idag är det... fredag? känns verkligen inte som det, det känns dom en tråkig regnig måndag ju!!!!!!!!!!!! förvirringen är stor!

vet inte om jag får säga det här eller inte, men under april måndag har jag tagit emot över 3000 samtal!! HELT SJUKT!!!!!!!! tänk vad mångamänniskr alltså??? och genomsnittet på samtalen är 58 sekunder.. ungefär som ett vanligt svenskt samlag.


ikväll ska jag åka och klappa gravidomalin förmodligen för sista gången, hon är verkligen på väg att föda när som helst! (TÄNK OM DET BLIR IKVÄLL, DÅ DÖR JAG!!!) read all about it på http://mammismalin86.blogg.se (nej jag kan inte göra såna där fancy länkar...)

en annan sak ni ALLA borde göra är att gå in på http://www.youtube.se och söka på susanna nilsson för lite skönsång. DO IT

ja hejrå

Kommentarer
Postat av: malin

anna, får jag inte mat snart så föder jag ;) hoppas ni kommer snart för jag känner mig ensam =) åå jag älskar paket =) syns säkert alldeles strax pysspyss

2008-05-02 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0