hej småfiskarna

idag är äntligen dagen kommen, när jag äntligen ska få träffa wilma!! Det var det första jag sa till macke imorse när jag vaknade hehe =) igår kom ju även familjen berglöv/viklunds present som jag har beställt, även fast det skulle ta två veckor WIIIIE bra!!!

nu måste jag göra mig iordning för jag ska dra med lotta till birstastaden och handla med mackes kontokort hehehe som en äkta fru gör!! vi kanske borde gifta oss, vi är ju redan som gifta. det enda som saknas är separata täcken? och att jag ska klaga lite mer på han och hans skitiga strumpor eller nåt :D


nej nu ska jag sluta, skriver mest så jag inte ska få arga kommentarer från moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0