new jeans

Ja jag har köpt nya jeans, and I love them!! ljusa jeans är ett måste på sommarn, och dessa är sååå sköna som mysbyxor! My thing =)

Igår började en visdomstand göra sig påmind i min mun, det gör ont. Men vad gör det? Nån gång måste de väl komma va?

Idag träffade jag Thessa också! Skitknäppt att nån kan vara borta så länge, och sen när man ses så är allt som vanligt igen?! Kändes typ som att det var två veckor sen vi sågs, och så är det typ nyår sist? Weirdoo!


Ikväll såg jag som vanligt GG, DH och älskade älskade christine hahaha hon är så rolig!!! Påminner om en kär vän, hehehehe ja hejdå

Kommentarer
Postat av: moa

It better not be me she reminds you of!!!!

ikväll ska jag på teater på kåren och efter det ska jag dricka några öl. men jag ska skicka det i ett sms till dej alldeles strax annars kommer du inte få reda på det förens imorron.

2008-05-28 @ 18:14:16
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0