Summer tiiiiimes, and the living is eeeassyyyy

MM, en låt som passar en dag som denna.  Imorse satt jag på ballan och åt frukost i nattlinne, heeelmys!! Tänkte umgås med nån vän idag när jag är ledig, men ingen som har tid med mig, därför får du bli min bästa vän bloggen!! (L)


Igår var jag och Macke ett vuxet par. När han kom hem efter jobbet så gjorde vi oss iordning, tittade INTE på tv, satte oss istället på ballan med varsin vuxendricka och njöt, sen tog vi cyklarna till stan och åt mat på en restaurang. Sen njöt vi i solen i vängåvanparken på en parkbänk, sen mötte vi upp några fulla studenter och grattade dom till deras mösspåtagning, sen cyklade vi hem. (lagom till greys anatomy)


HAHAHAHHA okej, det lät mycket mer vuxet i mitt huvud!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0