Torsdag redan???

image74

(TUMMEN UPP)

Tiden går sååå fort ibland så det är skrämmande... Var helt säker på att det var onsdag idag!!!


Igårkväll fick jag se en bild på preggobäbisen, hon ska heta wilma så jag kan ju sluta kalla henne efter sin mamma nudå... men preggobäbis är hennes smeknamn :) Jag känner att jag inte ska avslöja för mycket, kan tänka mig att malin vill berätta själv om allt!! dom är inte hemma än dock, men håll utkik på www.mammismalin.blogg.se  =)


Ikväll ska man jobba som vanligt nuförtiden, börjar känna ett visst hat mot mitt jobb.... hoppas det ändras när lönen kommer,  har inte orkat räkna ut vad jag kommer landa på! om det känns bra den 26 maj när lönen trillar in så kanske jag blir kvar tills efter jul iallafall... Men jag står inte ut med att vara så osocial som jag är nu på jobbet AHHHHHHHHHHHHHH måste få prata med nån utan att nåns statistik blir sämre... ja ingen förstår.


nu: FRUKÒST

Kommentarer
Postat av: hp

åh jaså! ja bree ska man lyssna på, får be min man att omskära sig så han slipper flänsa.. hehe. ok nu spydde jag lite av mig själv.

ömma smek /hp

2008-05-15 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0