<3 father

idag har min fina lilla stora pappa varit här och lagat elementet i sovrummtet, det var välbehövligt! jag ska strax krypa ner under endast ETT täcke istället för två, för det är varmt och skönt därinne nu =)

jag som hade varit duktig och inte ätit godis på en vecka köpte  godis idag för 58 kronor ajabaja... jag som ska till tandläkaren snart! lovar att jag har hål, sådär lagom att lägga ut massa innan man ska resa!

nu är det bara tre dagar kvar innan jag har en ledig dag, (onsdag) och då ska här banne mig julpyntas!! julskivor fram, knäcken kokas och gardinerna bytas. TREVLANS med andra ord!!

nej nu faller jag ihop av sömn snart, gonatttt!!



på tisdag blir det snarkplåster, gud vad jag längtar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0