ÅÅÅÅHHHH!!!!

Ibland blir jag så frustrerad!!!!!!! SOM NU!!! NU ÄR JAG DET!!! Därför struntade jag i whatever jag och Macke skulle göra ikväll, det blir bara jag och en jävulskt god pizza levererad till dörren + vitlöksbröd. Ibland behöver jag bara MIG! Den ska vara här om 45 och det är bäst för den det annars kommer jag svälta ihjäl! Jag försöker leva på min egna lilla lågkonjuktur men det går inte så jävla bra... råkade även klicka hem ett par skor igår. Det går så lätt när man får ett mejl "klick klick klick" så är man 500 kronor fattigare. HAHAHA satt nu i typ 3 minuter och försökte komma på vad motsatsen till rikare är?? inte billigare, inte dyrare, hmmm hmmm... kanske dags att sluta spela sims anna och läsa böcker och bli smart igen!!


såååå nu är jag inte alls frustrerad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0