dagens outfitZ

be4  
aafter  

vilken jäkla bomb jag är... hädanefter heter det alan the bomb istället för molan!!!!!!!! eller hur molan? (det är dig moa jag syftar på)

jag har varit och handlat lite mat nu, fick lite panik när jag packade upp varorna och upptäckte (till min förskräckelse!!!) att jag varken köpt choklad eller fläskfile! som tur var så hade jag visst köpt choklad men fläskfilen stannade nog i affären med mitt minne... istället blir det baconfett MUMS

sådärja!! jag börjar få kläm men det här med bilderna jajajemnsannn!


Kommentarer
Postat av: moa

hahahaa KOTTEN bilden med grimarsen MÅSTE du rama in och ge mig i julklapp. jag gör vad som helst!!!

2008-11-17 @ 21:55:49
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0