idag är ingen vanlig dag för det är fredag och jag är LEDIG!!!!!!

JA rubriken säger väl allt. Det den däremot inte berättar är att jag är ledig imorrn och på söndag också hihihihihi !!

Jag har varit vaken i en timme men inte klivit upp än. Så fort jag sticker ut en tå utanför täcket så går det en ilning genom hela kroppen KKKKKKAAAAAAAAAALLLLLT!!!!!! men jag är jättejättekissis så jag måste kliva upp.. snart.....

FÖRRESTEN så är vintern tillbaka här i sundsvall!! Igår snöande det och idag med! Ska gå ut på en härlig frisk promenad sen. Ända till Gugges. köpa mjölk. Frukost.


kisskiss and godday to you

(för er som inte vet så är det ungefär en länga i sporthalsbadet till gugges. jao)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0