Funderiluring

Igår frågade Moa mig en sak. "kotten kommer du ihåg när vi stog vid bankomaten på storgatan när jag skulle ta ut pengar, och det stog en kvinna där som tittade på dig och sa "Nämen!" och du svarade tvärt "Nej! Jag trodde jag kände igen dig också men det gjorde jag inte!" Och hon sa "Jo, men.. " och du svarade än en gång "Nej!" helt kallt.



Jaa Moa jag minns. Nu minns jag alltså, jag hade förträngt det lite. Men egentligen så reagerade jag lite konstigt där, för eftersom hon kände igen mig, och jag kände igen henne så borde vi ju logiskt tänkt ha känt varandra!!! Så, om du mystiska dissade kvinna läser denna blogg, FÖRLÅT för min kalla hand.

Tänkte bjuppa på en bild hur jag kan se ut en dag när jag inte börjar förrän klockan 18.00 och vaknar av sig själv klockan 09.00
1. dfh 2.h 3. sg

1.  Försöker visa hela outfitten, tofflan kom inte med
2. Ska greja med kameran, råkar ta en bild på ett ansikte vackert som en nykläckt ros
3. Tofflan kom med! Men, jag håller på att tappa balansen svårt det där att stå på ett ben.

Ja outfitten då:
Svart kofta från H%M
Gult linne från Moas garderobrensning
Jeans från julrean på Gina Tricot
Tofflor, inga töntiga kaniner här inte utan cooola katter! Från Rusta
Hår väldigt oborstat men dock nyslingat
Lysdioder på tredje bilden i det nedre högra hörnet är en katt som heter Zahara


Kommentarer
Postat av: maria

ja det var jag som inte stog ut länge i somras och gjorde slut. vi hade kommit ifrån varandra för mycket för att vi skulle orka bry oss :P jag tänkte väl söka en trådgårdsutbildninge här nere för det är ju det ajag vill jobba med. men under vintern blir jag nog arbetslös om jag inte hittar nåt skoj :)

2008-10-30 @ 11:12:47
URL: http://mariareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0